God förmiddag!

Släppte ut hästarna vid halv sju. Gick in och la mig i sängen en stund igen eftersom det fortfarande var mörkt. Rostade lite mackor, bra länge sedan och gott var det! Vid halv tolv ringde rekryteringen och frågade om jag kunde jobba 14-21 och nej det kan jag ju inte eftersom jag kört sönder bilen. Så nu är jag lite deprimerad.. Det är faktiskt skönt att jobba kväll och på Hagalid. Trivs faktiskt och även med mina arbetskamrater! Nu ska jag ta och gå ner till stallet och fixa och rida. Ikväll ska jag nämligen åka och fira den stora tjejen som fyllde 8år i onsdags!
Exakt två år sedan, eller tre.. Första helgen på nio år vi är hemma den här helgen. Globen, huhuuu:(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0