Tidsfördriv

10 Favoriter:
Färg: svart, rött och vitt
Mat: Indiskt
Band: the runaways
Film: Never let me go
Bok: gömda
Sport: hästhoppning
Årstid: det beror på.. men sommar tror jag
Veckodag: fredag, lätt
Glassmak: Choklad
Tid på dygnet: 8-9 på kvällen

 

8 För tillfället:
Humör: Seg, men på gott humör
Smak: Ingen smak
Kläder: thights, t-shirt
Bakgrund: Kväcklingen by night
Nagellack: ljusblått
Tid: 14:56
Omgivning: Vardagsrum, en vit soffa, två vita fotöljer, svart bort, 42" tv
Irritationsobjekt: Halsbränna

 

7 Första:
Bästa vän:
Screen name: Öh, vaa?
Husdjur: Katt
Piercing: i öronen
Förälskelse: I vintras/våras
Musik: Dubstep/brohstep
Bil: volvo 740 -90

 

6 Senaste:
Cigarett: Aldrig rökt en hel cigarettjävel, blää
Mat: Stekt ägg
Dryck: Vatten
Biltur: I söndags, hem ifrån jobbet
Spelad låt: Krossa alla fönster - Maskinen
TV-program: Vänner

 

5 Har du någonsin:
Dejtat någon av dina bästa vänner: nej det har jag inte
Brutit mot lagen: ja men inte allvarligt
Blivit arresterad: nope
Badat naken: jope
Varit med på TV: japp, tyvärr

 

4 Nej tack:
Mat: KORV
Musik: skrikmusik
Dryck: dr. pepper
Personlighetsdrag: Överdrivet dryga?

 

4 Saker:
Du gjorde igår kväll: hmm.. red och kollade på film
Du kan höra just nu: Tvn
Du inte kan leva utan: Vissa personer
Du gör när du har tråkigt: Oj, gå och lägga mig eller hitta på någonting

 

3 Personer:
Du kan berätta allt för: Anna, Madeleine och Elin
Du tycker om: De jag umgås med
Du inte gillar: hmm.. Det håller jag för mig själv


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0