Utkast

Har tråkigt, så varsågod.

 

MINA TRE FAVORITFÄRGER:

färg 1: Vitt
färg 2: Svart
färg 3: Rött

 

I ÅR HAR DU:
Lärt känna en ny vän: Yes
Fått ditt hjärta krossat: Nopp
Träffat någon som förändrat ditt liv: Nae, inte direkt
Fått reda på att någon har pratat om dig: Inte i år.
Kysst en kompis: Nej, inge fylle kyssar iår. (Madde brukar bli drabbad..;))

 

BLANDAT:
Vill du ändra ditt namn: Mitt efternamn har jag velat byta. 
Vad gjorde du under din förra födelsedag:  Min förra födelsedag spenderades i min då nyköpta 745, bilbingo i Ljustorp med Emelie, Madde och Robin. Sen fick Robin agera chafför och jag och Madde skålade tre apor tills jag låg och spydde på Södra Berget. 
Vilken tid vaknade du idag: Halv åtta
Vad gjorde du igår runt midnatt: Sov!
Någonting som du längtar till: Sommaren, vill ha en fri sommar...
Senaste gången du träffade din pappa: Min student? 
En sak du skulle vilja ändra om ditt liv: Bättre matvanor

Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: Jodå, det har jag. 
Vad gör dig irriterad just nu: Inget för stunden

Långt eller kort: Beror på vad det handlar om.
Vad gillar du gällande dig själv: Vete fan..

 

DIN FÖRSTA:
Operation: Var väl något år gammal och det var för hörseln. 
Piercing: Tre hål i öronen
Tatuering: En på ryggen
Bästa vän: Madeleine och Emelie
Sport: Ridning
Husdjur: Katt (Men frågar ni mamma så är svaret maggot)
Vaccination du minns: TBE spruta i Januari innan högvakten. 
Förälskelse: Micke

Alkohol du drack: Cider

 

VAD ÄR BÄST MED MOTSATTA KÖNET?
Läppar eller ögon: Ögon.
Kramar eller pussar: Pussar som innehåller kramar!
Kortare eller längre: Längre
Romantisk eller spontan: Det måste vara både och!
Tatueringar eller piercingar: Tatuering(ar)

Trackback
RSS 2.0