Jag försöker att tänka på alla glada minnen jag har med mina sinnen. Jag försöker tänka alla min vänner, men bara på de bra minnen. Allt för att behålla lyckan.

Jag minns när jag mådde kasst
du sa jag kan dra vårt last
Det kommer funka, måste funka
nånstans där finns vår plats
Det kommer funka, måste funka
nånstans där finns vår plats
Den enda personen som tagit upp min tankekraft
24/7..

Fyfan vad sjukt att man kan känna sån passion
vi åt och drack & grät och vi skrattade och vi kom ihop
Som bästa vännen som har tagit det till nästa level

Och vinner ditt hjärta men flyr iväg  till nästa så fort anar något ansvar!
För jag fattar mycket väl att det är i mina, det såkallade blodet i mina ådror
kommer från min pappa, men tänker starta min familj så fort det går dåligt
Det sociala arvet får rätt igen
och det går utöver min bästa vän
Jag älskar dig, så vi kanske kanske kanske syns igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0