Maby baby!

Dagen började med att jag klev upp vid åtta och släpte ut hästarna, gick in och fixade mig. Lånade v70in och åkte in till Timrå för ett möte. När mötet var klar 30min senare så åkte jag hem igen. Gick raka spåret ner till stallet och fixade där. Gick upp och startade 740in för att få bort lite snö och is ifrån rutan eftersom vindrutetorkarna stod mitt över rutan, som de inte ska göra.. Började fippla på med pedalerna efersom jag ska byta de till de jag fått utav kusin min. Meeen fick bara bort gummiskyddet, GO Jennie alltså! Testade att lägga i 3an, men det lät lika som i fredags natt.. Lika så 4an. Men på ettan rullade jag lite sen lät det lika illa igen.. Längtar till den lever ordentligt igen!
Nu vet jag vad jag önskar mig i julklapp också! En 760 TIC :') Haha!
Aja, efter att jag fixat på med bilen den lilla stunden tog jag och red Sören Charmöören.
Gick in och började med att plocka ur alla grejor ur mitt andra rum som jag har innanför mitt sovrum. Så nu har jag målat vitt på väggarna. Ville inte ha kvar alla gubbar och texter som någon hade roat sig med. Så nu har jag helt vita tapeter, NICE! Flyttade garderoben lite och bokhyllan. Sen fick jag upp lite tavlor och en spegel på väggarna. Blev ganska fint ändå på garderobsrummet! Imorgon tänkte jag dra av en sväng med skurkäppen där. Red en sväng med F på Kontiki också! Lilla fegisen till sagoponny.. Men blev färdig med rummet så det känns faktiskt skönt att jag avklarade det på en kväll, typ. Nu ska jag nog ta och sova eller någonting i den stilen. Finns ju inte så mycket annat att gööööra..
Puss och pill vart du vill!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0