Var det inte helg nu?

Redan måndag..
Sov till tolv igår och slappde till två tiden då jag fick skjuts till jobbet. Och, ingen lär ju ha missat att kom snö igår? Jobbade 15-21 igår. Det var väldigt lugnt och skönt på jobbet också vilket gjorde att klockan gick lite segt. När jag kom hem tog jag och kollade på svt24 där det var lite ifrån globen. Tänka sig att det är första gången på nio år som vi inte åkte ner.. Somnade vid elva? Sen vid tre vaknade jag igen för jag drömde mardröm.. Inatt sprang jag så fort jag bara kunde och som ni kanske vet så springer man väldigt segt i drömmar.. Så de två som jagade mig med sina bilar, en i en T5a på 225hk och den andra i en v8:a. Kul att man drömmer att exen ska ha ihjäl en. För när de kliver ut ur bilarna ser de förvrängda ut. Nästan Zombie fast de är snabba som vampyrer. Vaknade med ett ryck för jag blev så jäkla rädd. Puls på femhundrafemtioelvaa.. Somnade iaf om efter en timme.. Nu har jag fixat i stallet och ridit Söreeeen. Kallt blåser det och tradarna går på löpande band här!
Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0