Halloj! Bloggen ligger i dvala.. Som allti...

2012-03-30_11_21 (MMS)

Halloj! Bloggen ligger i dvala.. Som alltid! Idag är det sista dagen på mitt påsklov. Ikväll åker jag tåget mot Enköping igen. Men innan det så ska jag jobba klart detta pass som jag har på Hagalid. Börjat dagen med att jag nyst jätte mycket och nu har jag börjat blivit snorig och ont i halsen. Känns ju väldigt lägligt..... Eller inte då de två veckor som är kvar är "ge aldrig upp" vilket innebär att vi kommer få dåligt med mat och sömn.. Så sjuk, ja det lär man ju bli. På mitt lov har jag jobbat och jobbat och hälsat på i Laxviken där jag kommer att bo i Maj/ Juni och jobba. Det här lovet började jag med att vara lite med Madde innan hon åkte utomlands.. FUSK! Sen har jag även fixat lite med bilen min. Så nu har jag en ruta kvar att tona och jag har lackat underdelen på bumpern vit och övrigt på bumpern svart då det var gråa innan. Har även lackat sidospeglarna vita. Det börjar ta sig! Sen har jag även ridit en väääldigt pigg häst vid smeknamn Sören. Ha de gött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0