Måndag, andra april tvåtusentolv

Tiden stannar aldrig upp. Inte ens när det känns som att tiden stannar."


Var hem i helgen och var med Madeleine i fredags och fixade i stallet och även lite med bilen. Åkte ut senare på kvällen och kom hem igen vid fyra. Vaknade strax före två.. Shit helt däckad var jag! Upp och äta frukost och ner till stallet och fixa lite. När vi var färdiga där fixade vi åter lite på bilen. Sen åt vi middag och jag fixade mig inför en utgång! VIP på stadshuset blev det med Elin. Den svenska björnstammen levererade! Kom hem i någolunda tid, tre.. Haha! Klev upp vid tio. somnade om en timme senare.. Vid ett gick jag ut och red Sören. Han var faktiskt riktigt trevlig och inte så pass pigg som jag trodde att han skulle vara. Åkte tillbaka till Enköping senare på kvällen. Känns lite tungt på något vis.. Helt ärligt är det med tanke på att det här snart är slut och jag kan inte riktigt slappna av.

Nu idag har vi gett varandra vitsord och hade en lektion i sprängämnen. Fick ledigt innan lunch så gick vi några stycken till Willys. Kom tillbaka till regementet och duschade. sen var det filmtajm med plutonen! Såg någon krigsfilm.. Ovanligt?
Nu sitter jag vid datorn och funderar på att sätta mig vid tvn en stund innan jag tänker gå och lägga mig.

Så nu kan ni ju anteckna lite om vad som händer i mitt liv. Kan ju tillägga att imorgon är det fystest igen. det sista. KÖTTA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0