I had the time of my life

Redan söndag.. Denna helg gick väldigt fort.. I fredags var jag med Emelie, först var vi på gården en sväng och gick sedan vidare in till Sörberge och gick in på någon fest. Så kan man ju också göra. Kännes otroligt härligt att vara nykter när man såg alla fyllon:') Vid ett skulle Emelie och Emelie gå hem och jag gick till Oscar och sov hos honom. Vid två på lördageftermiddagen kom Benke och hämtade mig. Så åkte vi hem, tyvärr utan frontplåten.. När jag kom hem åt jag middag sedan gick jag ner till stallet och fixade där och red också. Sen hade jag lite tråkig kväll, eftersom jag var så jäkla trött.. Så kollade på någon film och somnade vid elva.. Hade fått ett jätte gulligt sms i natt!:)
Nu har jag för en gångs skull klivit upp ganska så tidigt och tänker dammsuga och torka golven här hemma sen ska jag ut och skruva, själv.. Så här går inte att sitta om jag ska hinna göra någonting idag. Måste ju rida hästen också! Så känns som om jag kommer att få rida när det är mörkt idag med.. Men tror det får bli lite dressyr i paddocken idag men herr Sören!:)
Kiss Kiss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0