Ja, jag lever!

So.. Det var ett tag sedan jag bloggade. Men nu gör jag det igen.
Vad har hänt sedan sist?
Jag var till Stuteri Salmonbay och jobbade i två veckor i början på december. Vi åkte även ner till Norrköping en sväng. Hade ganska så trevligt, men väldigt ensamt.
Jag har inte varit hemma så mycket den senaste månaden..
Jag har träffat en ny vän och partner, som gör mig lycklig. Han tänker på mig, han säger ord som ingen annan har sagt flera gånger. Han får mig att må bra.
Jag har en ledsen bil. Ja, han är ledsen på ögat min bil för han ser bara med ena ögat, haha..
Jag har varit med om strömavbrott i flera dagar..
Ja, sedan så har det väl inte hänt allt för mycket spännande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0