Dagens dag

Helt okej dag på jobbet idag. På lunchen blev det Max och en sväng till stallet. Mockade och gjorde iordning maten till Sören. Gick även ut till hans hage och gav honom en morot. Åkte sedan till jobbet, vi gjorde lite nytta och sedan ut för en löptur på en mil. Så ja,, jag är ganska så trött i kroppen just nu. Men det hindrar inte mig. Vi jobbade över tre timmar idag, men då får vi sluta tidigare på fredag! Gaaanska så nice! Åkte till stallet och borstade på prinsen min efter arbetet. Han hade precis fått sitt kvälls hö där vid halv nio:') Bar vatten till hagen.. Fyyy så långt det känns när man bär något tugnt! Ajaj, nu ska jag sova. En rolig arbetsdag framför mig imorgon och även en mysig ridtur på Sören! Har även kvällsfodringen imorgon för första gången!:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0