Dags att börja skriva!

Så, nu bor jag alltså här i Enköping. En mysig liten stad. 
Även Sören bor här! Och älskade lilla Bellies bo på Åsen med en jätte fin tjej. Jag hoppas att det går bra med honom, men det tror jag nog. 
Idag var första dagen på jobbet efter semsetern, gick ju bra även fast att det var lite små segt. Efter jobbet åkte jag direkt till Sören och mockade och tog även in honom strax före fem. Åkte till tågstationen och hämtade C och D som kom hem ifrån Norrland. Tog mig en macka hemma och bytte även om. Sen blev det en vända till sören igen. Eftersom han var svettig utav att ha sprungit i hagen så duschade jag av honom istället.. Tror han tyckte det var skönt. Myste lite i boxen sedan.. Älskade lill hjärtat mitt han är!:) 
Imorgon väntar jobb igen så nu väntar JB på mig!;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0