Tjena tjabba hallå!

Snart sommar! Här nere har vi iallfall sommar, så jo det är sommar!;)
Imorgon är det heldag på jobbet. Vi ska iväg på äventyr, som gör att vi på fredag slutar vid lunch. AWSOME! Ska hämta ut min kavaj innan jag åker till Norrland. Ska åka och tanka imorgon efter jobbet och även packa så det bara är att åka raka spåret efter att jag hämtat kavaljen!:)
Och hoppas på att bilen håller.. Bromsarna är inte så fina iaf.. Plus kardanaxeln som får hela bilen att vibrera. Och hjullagret. OCh styrservon. Ja.. ni hör ju hur kry min bil är. Den är i stort sett bara skrot. Ska lägga ut min vita 740 på blocket också, för att kunna köpa en lite bättre bil att dra med. Imorgon ska jag också på lägenhetsvisning. Bara att hoppas att det går ihop med jobbet eller på något annat vis. Var dit och kollade, fast bara på utsidan utav gatan och det är jätte fint! Radhus i villaområde. Lite utanför Enköpings centrum.
Hittade även till Jump Club idag. En stor ridklubb som har många tävlande på högre nivå!
COOOOOLT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0