Long time no seen

Halloj där!
Här var det dåligt med bloggande! Väldigt tråkigt måste det vara varje gång man klickar upp denna sida.. MEN, jag har inte riktigt den tiden till att blogga då jag är i Enköping och gör GMU (Grundläggande Militär Utbildning). Det som tidigare var värnplikten. Efter den här utbildningen lutar det mot att gå med i Hemvärnet och försöka att komma in på unghästutbildarpogramet. Eller vad som nu händer. Jag tar en dag i taget och lever mitt liv helt enkelt!
Vad har hänt sedan sist jag bloggade?
Jag har gjort slut med killen.
Jag är fortfarande kvar på utbildningen.
Jag har snart varit sjuk i tre veckor, var av två veckor feber.
Jag har roligt.
Jag mår bra.
Jag har fått nya vänner.
JAG LEVER LIVET!
Jag har planer på att leva livet som om den sista vore imorgon.
Jag har sovit ute i tält när det var -15 -  -18 grader ute. Bra nice!
Jag har tävlat min första tävling för säsongen.

Ja, jag har gjort ganska så mycket.
Jag har planer på att hinna med att göra iordning min vita 740 som jag har köpt. Ett sedare projekt med den bilen är att byta motor och även få i en turbo. Helst på påsklovet som vi har. Hemma sex dagar istället för tre på den ledigheten. Kan skriva kort om vad som händer ikväll!
Vi är ledig ikväll så många ur plutonen tänker gå ut och äta och må lite gott.

Jag tror inte att jag har så jätte mycket roligt att skriva om så...Jag har inga bilder att lägga upp heller då jag sitter vid en utav försvarsmaktens datorer. Men kan skriva lite kort om vad som händer ikväll! Då vi är lediga ikväll tänker de flesta dra ut och äta och må gott! Jag har dragit på mig de civila klädera. Ganska skön känsla då man bott i militära kläderna i två månader snart.

J.Mannernäs och N.Hallquist ville att jag skulle skriva några rader om de två så skriver att de är faktiskt bland de som jag umgås med här på plutonen. De två kommer lite mer nordöst om Timrå, men de är ju okej för de!

HEJ DÅ BLOGGEN! För nu smsade den snygga killen, dags att dra nämligen;););)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0