Bildbomb!

'
 
Lite bilder sedan jag flyttade ner till Skåne!
Har väl varit med om litegranna. Det är lite mer än 5 veckor sedan jag flyttade ner till mitt nya hem och arbete.
Arbetar som hästskötare på MJ Ridcenter. Får rida, mocka, klippa hästar, följa med på tävlingar osv. Så får vara med på det mesta. Har väl äntligen börjat hitta mina ridmuskler igen, nu är det väl bara konditionen som suger. 
 
Sören flyttade ner en vecka efter mig. Vilket känns skönt. För när jag känner mig ensam kan jag få mig en tröstande kram utav honom. Men har även min pojkvän här nere, vilket är jätte skönt att bara ha 35min bilkörning mellan oss. Jag älskar verkligen Skåne! Speciellt idag, då det varit sommar känsla. 
 
Har även fått provat att bältet fungerade och att åka ambulans. Det var en ung kille i mötande riktning skulle svänga en vänstersväng och han kan absolut inte ha kollat. För jag uppfattar det som att han stannar till och ska vänta på att jag ska passera (som han ska göra) men istället, när jag är ca 30m ifrån honom så fortsätter han att köra och jag hinner knappt reagera och bromsa. Hade 19m i bromsspår sa polisen, men det hjälpte inte. Utan jag small rakt in i hans högra sida. Tack och lov hade han ingen passagerare. Men jag hade jätte ont i bäcken, över bröstet och i nacken och var i chock (även fast jag tyckte att jag inte var det så fattar jag nu i efter hand att jag faktiskt var det). Men jag överlevde tack och lov! Vill aldrig mer krocka.. 
 
Ja, vad finns det mer att säga. Mitt liv rullar på. Saknar väl mamma ibland, då jag inte är uppvuxen med något syskon så är det väl henne det drabbar ;) 

Kommentarer
Postat av: Doris

Shit vad fräsch bilen var!! Såg ju hur jäkla nice ut som helst :) Vindavvisare? Burndäck? tonade baklyktor? ;) NICE!!

Svar: Jodå, det är lite småstyling på den!:D
Jennie Bengtsson

2013-05-07 @ 22:48:38
URL: http://maibul.blogg.se/
Postat av: dorran

Sjukt nice! Tänkte du köra den upp då eller? :)

Svar: Nejnej, blir billigare med hyrbil eller flyg. Dessutom är den i behov av service..:P
Jennie Bengtsson

2013-05-07 @ 23:02:47
URL: http://maibul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0